POZITIVNI SEPTEMBER
MESEC DNI ZA DVIG PSIHOLOŠKE VARNOSTI, KREATIVNOSTI IN UČINKOVITOSTI TER BOLJŠE OBVLADOVANJE PSIHOSOCIALNIH TVEGANJ ZA VARNOST IN ZDRAVJE PRI DELU
30. 8. od 13:00 do 15:00
|
Izidor Gašperlin, Ljiljana Pavković in Betka Šuhel Mikolič
Kako razvijati vrline vrhunskega sodelavca v 21. stoletju 6. 9. od 13:00 do 15:00
|
Janja Rebolj, Nastja Mulej in Ana Nuša Kern
Kako delovati brez konfliktov, brez zapravljanja časa, brez šefovanja 20. 9. od 13:00 do 15:00
|
dr. Rok Stritar, dr. Blaž Zupan in mag. Simona Roškar
Kako vitko, oblikovalsko, participativno razmišljati, delovati in komunicirat 27. 9. od 13:00 do 15:00
|
Poznejši ogled na Youtube strani
UMETNOST SODELOVANJA: kako se soočati s konflikti s strankami
Silvester Kmetič USPEŠNO KOMUNICIRANJE: kako primerno usmerjati svoje sodelavce
Andrej Zalokar UČINKOVITI SESTANKI: kako jih pripraviti in voditi, da bodo produktivnejši
Katarina Primožič Ramoveš Silvester Kmetič je podjetnik, transakcionalni poslovni coach, trener in svetovalec, oče in dedek. Je soavtor knjig Prodaja in Povezovalno vodenje. Deluje na področju organizacijskega in strateškega razvoja v Sloveniji, Nemčiji, Avstriji, Švici, Franciji, Srbiji in na Hrvaškem. Že 25 let aktivno deluje na področju prodaje in od leta 1992 uspešno razvija svoje podjetje SK Company. Leta 2011 je ustanovil slovensko podružnico nemškega podjetja KHD skupina, v okviru katerega podjetjem in posameznikom pomaga dosegati nadpovprečne rezultate.
Andrej Zalokar deluje kot govornik, coach ter svetovalec. Je soavtor knjige Povezovalno vodenje. Rad raziskuje, bere, razmišlja in pridobljeno znanje takoj preizkusi v praksi. Pri svojem delu povezuje pridobljena znanja s področja psihologije, nevrolingvističnega programiranja, transakcijske analize, psihoterapije, hipnoterapije in transakcionalnega coachinga. Vsakodnevno jih vpeljuje v svoje delo s podjetji in organizacijami, za katere izvaja treninge in coachinge za zaposlene ter vodje, kakor tudi v osebnem življenju.
Katarina Primožič Ramoveš, magistrica delovnega prava, verjame, da so ljudje, kultura in medosebni odnosi najpomembnejši gradniki vsake organizacije. Njeno poslanstvo v podjetju NIL, kjer je zaposlena kot direktorica področja ljudje in kultura, je v največji meri podpreti vsakega posameznika posebej in kolektiv kot celoto znotraj mreže znanja, ki jo NIL pooseblja. Podjetju se je pridružila v začetku leta 2019 z več kot desetletjem bogatih izkušenj pri vodenju kadrovske funkcije ter raznolikih timov v zasebnih in javnih organizacijah.
Katarino je tudi soustanoviteljica slovenskih podružnic organizacije Toastmasters, ki spodbuja osebni razvoj, razvoj vodstvenih veščin in veščin javnega nastopanja, obenem pa spodbuja vodenje učinkovitih sestankov. |
13:00 – 13:30
UMETNOST SODELOVANJA: kako se soočati s konflikti s strankami
Razumevanje osnovnih vzrokov za konflikte je prvi korak, ki nam omogoča, da se soočimo s težavami na koreninski ravni. Na webinarju se boste naučili uporabiti tehniko hitrega umirjanja vročih situacij – saj veste, da mirno morje zagotovo prinaša uspeh. S pomočjo poglobljenega razvoja empatije in razumevanja pa boste pripomogli k temu, da boste postali strokovnjaki za reševanje konfliktov, ne da bi pri tem izgubili svoje dostojanstvo. Novo pridobljeno znanjem o tem, kako negativno izkušnjo stranke obrniti v priložnost, vam bo pomagalo zgraditi trdne in zaupanja vredne odnose. Naš cilj je, da osvojite umetnost vzpostavljanja dolgoročnih odnosov s strankami, ki se ne bojijo nevihtnih situacij.
Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
13:30 – 14:00
USPEŠNO KOMUNICIRANJE: kako primerno usmerjati svoje sodelavce
Sposobnost in prilagodljivost v komuniciranju nam omogočata večjo usklajenost, višjo produktivnosti in več zadovoljstva v timu. Na webinarju boste našli dragocene nasvete, ki bodo obogatili vašo komunikacijsko orodjarno – ne glede na to, ali ste izkušen vodja, (samo)zaposlen ali na začetku poti. Skozi primere iz prakse bomo pogovorili o tem, kako aktivno poslušati in razumeti potrebe ter pričakovanja posameznikov. Odkrili boste, kako postaviti jasne smernice in zgraditi zaupanje med sodelavci za trajnostno rast. Poglobili se bomo v izzive, s katerimi se soočamo pri komuniciranju v hierarhično strukturiranih organizacijah, ter predstavili inovativne načine, kako presegati te ovire.
Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
14:00 – 14:30
UČINKOVITI SESTANKI: kako jih pripraviti in voditi, da bodo produktivnejši
Sestanki so ključno orodje v delovnih procesih vsake organizacije, tudi v luči uvajanja sprememb. Predstavljajo enega največjih elementov v naših koledarjih v delovnem dnevu, zato je ključnega pomena, da so učinkoviti. Žal pa raziskave kažejo, da je zaradi neproduktivnih sestankov izgubljenih ogromno sredstev. Zato je ključno, da nenehno preverjamo, kako učinkovite sestanke vodimo, da si izmenjujemo izkušnje glede optimalnih izvedb, organizacije in vodenja sestankov ter da implementiramo prakse, s katerimi zagotavljamo visoko produktivnost sestankovanja ter s tem našega prispevka organizaciji.
Webinar bo naslovil prav navedeno, zato toplo vabljeni. Da si dober v tem, kar počneš, moraš to neprestano negovati. Mišica splahni, če je ne krepiš namerno in enako je s praksami vodenja učinkovitih sestankov. Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
|
Poznejši ogled na Youtube strani
OBVLADOVATI ČUSTVA: kako upravljati s svojimi čustvi Izidor Gašperlin
ZBRATI POGUM: kako se soočati s težkimi situacijami
Ljiljana Pavković PREPRIČLJIVO NASTOPATI: kako navduševati
Betka Šuhel Mikolič Izidor Gašperlin je partnerski in družinski terapevt z bogatimi izkušnjami z mnogih področij. Med drugim je bil učitelj, inovator, dolga leta direktor, uspešen fotograf ter kolumnist v OnaPlus in Nedelu. Več let je svetoval na portalu Med.Over.Net, zadnja leta pa v časopisu Nedelo. Ob dolgoletnem terapevtskem delu se vedno bolj posveča tudi delavnicam in predavanjem za splošno javnost, šole in podjetja. Leta 2016 je izdal uspešnico “Čutim, torej sem!”, v kateri na izviren in iskriv način preko čustev povezuje osebno rast, duhovnost in psihologijo. S področja partnerskih odnosov je izdal knjigi Solo v dvoje (2020) in Striptiz v dvoje (2021). Bil pa je tudi eden od dopisovalcev v knjigi Mance Košir »Človeška ljubezen« (2017).
Ljiljana Pavković pravi, da nikoli ne predava, temveč pripoveduje. Slušatelja vedno potegne v zgodbo. Njen cilj ni, da se slušatelj strinja z njo, temveč da razmisli o posredovani vsebini.
Že več kot 20 let deluje kot strokovnjakinja za razvoj prodajno vodstvene osebnosti. Po izobrazbi je diplomirana ekonomistka z mednarodnim certifikatom Transakcijski analitik coach. Ljudi ne spreminja, temveč jih spodbuja, da uskladijo svoje vedenje z želenimi cilji. Betka Šuhel Mikolič je mentorica nastopanja v javnosti, radijska in televizijska voditeljica, voditeljica in organizatorka dogodkov ter strokovnjakinja za odnose z javnostmi, s 25-letnimi medijskimi in komunikacijskimi izkušnjami. Izobražuje radijske in televizijske voditelje ter javne govorce ter dela kot gostujoča predavateljica na kongresih in poslovnih šolah (mdr. na Visoki šoli za trajnostni turizem, Inštitutu in akademiji za multimedije ter Fakulteti za multimedije v okviru predmeta Multimedijski praktikum). Je soavtorica učbenika Multimedijski praktikum. Sooblikovala je tudi nacionalni katalog standardov strokovnih znanj in spretnosti za poklicno kvalifikacijo napovedovalec – moderator.
|
13:00 – 13:30
KAKO OBVLADOVATI ČUSTVA: kako upravljati s svojimi čustvi
Vodje se pri svojem delu pogosto preveč osredotočajo na miselne koncepte, torej na “trde” veščine oziroma na zavedni del delovanja. Tudi v službi delujemo na podlagi osebnega sistema vrednot, ki ima svoj zavedni in nezavedni del. Za učinkovito vodenje, s katerim bomo dosegli želene cilje in hkrati ohranjali dobre odnose, je treba osvojiti tudi nekatere “mehke” veščine. Med temi je na prvem mestu upravljanje s čustvi. Poslovno okolje res ni prostor, ki bi bil namenjen izrazitemu izkazovanju čustev. Hkrati pa velja, da bolj ko čustva odrivamo ali zanikamo, večji je njihov učinek.
Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
13:30 – 14:00
KAKO ZBRATI POGUM: kako se soočati s težkimi situacijami
Vsak od nas izvaja določene aktivnosti, ki nam gredo dobro od rok, glave, nog, ... od naših spretnosti. Toda pojavijo se situacije, ko nekaj delamo prvič ali se nekaj zgodi nepričakovano. V tovrstnih situacijah naša neizkušenost in nepoznavanje »terena« zahtevata pogumna dejanja in pogumne odločitve. Torej, kdaj smo pogumni? Takrat, ko uspemo sprejeti odločitev ali izvesti neko dejanje prvič, ter prestopiti mejo svoje lastne cone varnosti.
Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
14:00 – 14:30
KAKO PREPRIČLJIVO NASTOPATI: kako navduševati
Vsak naš stik z drugim človekom, sodelavcem, vodjem, stranko je nastop. In zato je tako pomembno poskrbeti, da bo ta stik čim bolj prijeten učinkovit. Na predavanju boste dobili pet ključnih priporočil za dober nastop ter razmišljali o svojih prednostih – in kako jih izboljšati, ter o svojih slabostih – in kako jih prepoznati in odpraviti. Da, tudi tudi dolgočasen pripovedovalec postane priljubljen, če izbrusi lastne potenciale in zgradi najboljšo verzijo sebe – ne da kopira druge. In če zna v svojo vsebino vnesti strast, da povedano postane zanimivo.
Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
|
Poznejši ogled na Youtube strani
KONFLIKTI: Kako se znebiti nepotrebnih konfliktov?
Janja Rebolj PROJEKTI: Kako doseči, da bo uspešnih več kot 50 % projektov?
Nastja Mulej VODENJE: Kako voditi sodelavce, da bodo motivirani?
Ana Nuša Kern Janja Rebolj je muzejska svetnica, vodja Programov za odrasle v Muzeju in galerijah mesta Ljubljane, ki se poleg tega intenzivno ukvarja z razvojem komunikacijskih in vodstvenih veščin v muzejskem svetu in zasebno. Je NLP mojster, coach, SDI moderatorka in trenerka, možganom prijazna trenerka, vodja delavnic Umetnost inoviranja po metodi Dimisa Michealidesa in sistemska moderatorka (vse z mednarodnimi licencami). Svoje delo v muzejskem svetu dopolnjuje s popoldanskim podjetjem REJ, ki ji omogoča, da svoje znanje širi in pridobiva tudi v poslovnem svetu. Posebej jo zanima način dela po principih Art of Hosting Meaningful Conversations in tehnike pogovorov v krogih.
Mag. Nastja Mulej je naveličana kritiziranja, zapravljanja časa in slabih odnosov v okolju okoli sebe. Zato si je postavila za svoje poslanstvo, da ljudi – ki jih to le zanima – nauči, kako bi lahko razmišljali kreativno in konstruktivno, kako manj komplicirali in postali bolj učinkoviti ter kako bi na svet okoli sebe gledali s humorjem in več zavzetosti. Pri svojem cilju si kot licencirana trenerka pomaga z orodji, ki sta jih razvila dr. Edward de Bono (Šest klobukov razmišljanja, Lateralno razmišljanje, Enostavnost, Moč zaznavanja, Šest medalj vrednosti, Thinking by Design in CoRT – poučevanje razmišljanja v šolah) ter Dimis Michaelides (12 dejavnikov inoviranja, I.D.E.A.S!), ki ju je sama pripeljala v Slovenijo. Želi, da bi živeli v tolerantni in inovativni družbi ter se na vse načine trudi sprožiti pozitivno revolucijo med ljudmi.
Ana Nuša Kern je po osnovni izobrazbi profesorica zgodovine, vso svojo poklicno pot je opravila v povezavi s šolo. Tudi kot ravnateljica je poučevala in se za potrebe dela izobraževala v teoriji izbire. Je inštruktorica teorije izbire, v svoji šoli, OŠ Preserje pri Radomljah, je delovala kot ravnateljica po načelih ne-prisilnega vodenja. Delovala je v nekaj šolah kot inštruktorica teorije izbire, specializirana za področje dela v šoli. Na njeni šoli je teorija izbire postala del kulture v odnosih, načinu komunikacije in načinih poučevanja.
Z letošnjim letom se je upokojila. |
13:00 – 13:30
KAKO SE ZNEBITI NEPOTREBNIH KONFLIKTOV: razumevanje in obvladovanje konfliktov
Veste, da nam v Evropi konflikti vzamejo v povprečju vsaj 2 uri na teden? To je več kot 100 delovnih ur na leto.
Veste, da je več kot polovica konfliktov nepotrebnih? Ker ne gre za vsebino, ampak za način vzpostavljanja odnosov. Ne webinarju vam bomo predstavili obvladovanje konfliktov s teorijo zavedanja odnosov, kot jo je razvil dr. Elias H. Porter. Ugotovili boste, da lahko tako letno pridobite vsaj 50 delovnih ur vsakega zaposlenega v organizaciji, ki jih lahko usmerite … v ustvarjalnost in inovativnost. Prisluhnite in se naučite tako rekoč v trenutku znebiti večine nepotrebnih konfliktov in bolj učinkovito obvladati preostale. Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
13:30 – 14:00
KAKO DOSEČI, DA BO USPEŠNIH VEČ KOT 50 % PROJEKTOV: učinkovito snovanje rešitev in novosti
Naša osebna in poslovna življenja potekajo neverjetno hitro. Ves čas smo dejavni. Pogosto zamenjujemo dejanje s dosežkom. Pogosto skočimo v akcijo brez premisleka. Še več, všeč nam je, da se nekaj odločimo in čakamo, kaj se bo zgodilo. Če bo dobro, bomo nadaljevali. Če bo slabo, se bomo ustavili in pospravili zmedo, ki smo jo ustvarili. Zagotovo je tak način boljši od nedejavnosti. Je pa v najboljšem primeru neučinkovit, in v najslabšem primeru drag.
Kaj pa, če bi se resnično osredotočili? Kaj, če bi lahko odstranili vse motilce in usmerili svoje misli, da se pripravimo na projekt? Pomislite, koliko bi lahko dosegli! Na webinarju boste spoznali 10 enostavnih strategij, s katerimi usmerimo svoje zaznavanje in osredotočimo svoje razmišljanje na bolj celovit, učinkovit in uspešen način, kot jih je razvil dr. Edward de Bono. Orodja nam omogočijo širok in vključujoč pogled. Orodja nam dajo okvir za opredeljevanje situacije. Ta okvir izboljša našo sposobnost, da razmislimo o posledicah, preden gremo v akcijo. Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
14:00 – 14:30
KAKO VODITI SODELAVCE, DA BODO MOTIVIRANI: negospodovalno vodenje namesto »šefovanja«
Negospodovalno in razporejeno vodenje je dr. William Glasser razvil iz Demingovih 14 točk o kakovostnem managmentu. Temelji na tem, da morajo imeti delavci v procesu dela zadovoljene temeljne potrebe skozi svoje 'sličice sveta kvalitet'. Pri tem pristopu je potrebno iniciativo za uspeh in inovativnost prepustiti delavcem, saj oni najbolj vedo, kaj bi bilo pri delu potrebno spremeniti. Gre za dobre odnose v organizaciji, ki temeljijo na zaupanju in spoštovanju vseh udeležencev v procesu dela. Ko se ta proces zgodi, ni potrebe po posebnih ukrepih in nadzoru za zagotavljanje kakovosti.
Naloga vodja v kolektivu je skrb za sistem. Glasser trdi, da lahko spreminjamo sistem, ljudi ne moremo. Sistem mora biti tak, da ljudem omogoča zadovoljivo živeti svojo ustvarjalnost, da jim je omogočeno uspešno napredovanje in možnost vključevanja v spreminjanje sistema. Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
|
sreda, 27. 9., 13:00 -15:00
VITKA FILOZOFIJA: za učinkovito delovanje
dr. Rok Stritar OBLIKOVALSKO RAZMIŠLJANJE: za kreativne rešitve
dr. Blaž Zupan PARTICIPATIVNO KOMUNICIRANJE: za družbeno inoviranje
mag. Simona Roškar Dr. Rok Stritar je s podjetnik, podjetniški mentor, predavatelj in svetovalec večjim poslovnim sistemom. Podjetnikom in podjetjem pomaga z razumevanjem podjetniškega procesa, uporabi dizajnerskih pristopov za reševanje kompleksnih poslovnih problemov in vpeljavo vitkih pristopov.
Dr. Blaž Zupan je podjetniški trener, serijski podjetnik, predavatelj, mentor in investitor. Je ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini, iz nekaterih je tudi uspešno izstopil s prodajo deleža. Glavna Blaževa strast je prenašanje znanja in izkušenj o različnih podjetniških tematikah, kot so inovativnost, razvoj poslovnih priložnosti in iskanje novih idej pri razvoju izdelkov in storitev s pomočjo oblikovalskega razmišljanja in vitkih metod. Pomaga tudi veliko mladim, ki se odpravljajo na svojo podjetniško pot.
Simona Roškar, mag. posl ved, je svetovalka, predavateljica in facilitatorka za trajnovativni razvoj. Podjetja, time in posameznike spodbuja pri razvijanju novih idej in izboljšav, ki so istočasno dobre za okolje, ljudi in posel. Pri krepitvi veščin kreativnosti pomaga študentom, podjetnikom začetnikom ter timom v podjetjih. V večjih podjetjih sodeluje s trajnostnimi timi in jih podpira pri strateškem trajnostnem upravljanju ter učinkovitejšemu trajnostnemu poročanju.
|
13:00 – 13:30
VITKA FILOZOFIJA: za učinkovito delovanje
Vitka filozofija je enostaven, vendar zelo učinkovit skupek načel za neprestano izboljševanje sveta. V središču filozofije je razumevanje ustvarjanja vrednosti za uporabnike, ki pa terja predvem odlično poznavanje uporabnikov samih. Vse, kar ne ustvarja vrednosti za uporabnika, je potrebno obravnavati kot odpadek in odstraniti iz procesov. Bistvo vitke filozofije je kultura neprestanih malih izboljšav. Proces izboljševanja se ne sme nikoli ustaviti.
Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
13:30 – 14:00
OBLIKOVALSKO RAZMIŠLJANJE: za kreativne rešitve
Oblikovalsko razmišljanje je metodologija, ki temelji na empatiji, sodelovanju in eksperimentiranju z namenom reševanja kompleksnih problemov. V osrčju metodologije je uporabnik, ki ga postavlja v središče vseh razvojnih procesov. To omogoča organizacijam, da razvijajo inovativne rešitve, ki so prilagojene specifičnim potrebam uporabnikov. Z uporabo tehnik oblikovalskega razmišljanja lahko organizacije prepoznajo neizkoriščene priložnosti in razvijejo kreativne ideje. S pomočjo oblikovalskega razmišljanja lahko vsak posameznik spodbudi svojo kreativnost in se nauči gledati na probleme z različnih zornih kotov.
Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
14:00 – 14:30
PARTICIPATIVNO KOMUNICIRANJE Z DELEŽNIKI IN DRUŽBENO INOVIRANJE
Participativna komunikacija je pristop, ki aktivno vključuje različne deležnike. Ustvarja rešitve skupaj z njimi, ne za njih. Glavni cilj participativne komunikacije je ustvariti kreativni prostor za izmenjavo različnih pogledov in celovite rešitve oz. izboljšave v organizacijah, vladnem sektorju, nevladnih organizacijah,... Pristop "od spodaj navzgor" udeležence motivira za sodelovanje. Družbena inovacija je nova ideja, ki hkrati učinkovito odgovarja na potrebe družbe in ustvarja nove družbene odnose in sodelovanja. Družbene inovacije opolnomočijo družbo, da same kreativno razrešujejo svoje izzive.
Vprašanja, na katera boste dobili odgovor:
|
Predavanja, ki jih ponujamo, udeležencem pomagajo pri odgovoru na vprašanje: “Kaj je to dobro življenje?” Pozitivna psihologija je mlado področje psihologije, ki v središče pozornosti postavlja pozitivne in svetle plati človekove osebnosti.
Če hočete nekaj spremeniti, morate za to nekaj narediti. |
NAVIGACIJA |