Vsako soboto od 4. junija do 25. junija 2022 ob 19:00 prek spleta.
Etape Kreativne e-konference
dr. Borut Likar in Jana Petkovšek Štakul
Novi časi, novi produkti 4. 6. 2022
|
dr. Andrej Pompe
in Mojca Randl Nove storitve 11. 6. 2022
|
18. 6. 2022
|
dr. Nadya Zhexembayeva in Ina Kukovič Borovnik
Novi postopki 25. 6. 2022
|
HVALA PODPORNIKU!
Dogodek Kreativna e-konferenca smo organizirali v sodelovanju z Gospodarsko zbornico Slovenije (GZS).
|
Spletno, brezplačno, kakovostno
Predavanja si brezplačno oglejte na
kanalih Pozitivna psihologija za boljše življenje.
Oris programa
4. 6. 2022 ob 19:00
|
dr. Borut Likar in Jana Petkovšek Štakul
Najbolj uspešna niso tista podjetja, ki se odzivajo le na potrebe trga, pač pa tista, ki potrebe ustvarjajo. Inovacijski načrtovalci smernic (trendseterji) si upajo danes ustvarjati za jutri in so sposobni skozi kreativno reševanje izzivov z inovacijami soustvarjati dogajanje na trgu ter biti nekaj korakov pred konkurenco. Na interaktivni delavnici bomo govorili o zaznavanju inovacijskih priložnosti in razumevanju potreb trga ter njihovem preobražanju v inovativne produkte s pomočjo ustvarjalnega razmišljanja in kreativnega reševanja izzivov.
Spoznali bomo preizkušene sodobne koncepte inoviranja in hitrega prototipiranja, ki vodijo vse od ideje do inovativnega produkta. Obenem pa bomo tehtali možnosti za zaščito intelektualne lastnine, ki so v času odprtega inoviranja še kako pomembne. Spoznali bomo podjetniško podporno okolje ter ozavestili, da je inovativni potencial v vseh nas – ne pozabimo, tudi v najstnikih je! – če le uporabljamo CRTL+ALT+DEL (Control Yourself + Alter Your Thinking + Delete Negativity). Vprašanja, na katera bosta odgovorila:
Borut Likar je doktor elektrotehniških znanosti, redni profesor na Primorski univerzi, znanstveni svétnik, predsednik akademskega zbora in direktor Inštituta za inovativnost in tehnologijo. Njegova raziskovalna področja so management ustvarjalnosti, RRa, inovativnosti in tehnologij. Je inovator in podjetnik ter pobudnik mnogih nacionalnih in mednarodnih raziskovalnih, aplikativnih, razvojnih in tehnoloških projektov, mnogih patentov, modelov in avtorskih del, od katerih je bilo več tržno uspešnih. Je prejemnik vrste domačih in mednarodnih nagrad za raziskovalno inovacijsko delo. Med vrsto vabljenih predavanj sta bili še posebno odmevna tista, na sedežu Organizacije združenih narodov v Ženevi in v Evropskem parlamentu. Obenem je oče dveh otrok in ljubiteljski fotograf, kjer ga zanimajo predvsem inovativni pristopi.
Jana Petkovšek Štakul je nepremagljiva pozitivka! Zaljubljena v vibriranje idej in njihovo implementacijo. Hvaležna za vse ljudi, s katerimi lahko soustvarja v duhu de Bona in v lastnem duhu. Razume potencial raznolikosti in spoštuje naravo. Za seboj ima 10 let intenzivnega novinarskega spremljanja slovenskih gazel – hitro rastočih zrelih podjetij in start-upov, vzporedno s spremljanjem podpornega okolja zanje. Trenutno je del ekipe Katapulta, trboveljskega pospeševalnika podjetij, ki ga je za zmanjšanje brezposelnosti v Zasavju ustanovila gazela DEWESoft. |
11. 6. 2022 ob 19:00
|
dr. Andrej Pompe in Mojca Randl
Sodobna prekomernost sporočil, ki presega vso do sedaj v zgodovini izmerjeno količino, postaja nadloga ne samo za uporabnike, kupce in potrošnike, ampak vedno trši oreh (oz. izziv) tudi za oglaševalcev in kreatorje tržnih sporočil. Najti rešitev, kako biti opazen v 7 sekundah, kolikor nameni posameznemu sporočilu predstavnik generacije Z (generacija X in Y nekaj sekund dlje!), je postala nova enigma sodobnega tržnega komuniciranja. Porajajo se zanimiva vprašanja.
Vprašanja, na katera bosta odgovorila:
Dr. Andrej Pompe je predavatelj in pisec, podjetnik in komunikolog, umetnik in avtor. Njegova dela je mogoče najti tako na področju trženje, strateškega upravljanja znamk, strateškega razvoja turizma in ustvarjalnega razmišljanja kot tudi na področju glasbe, pisane besede in likovne umetnosti. Multidisciplinarnost in širok način razmišljanja mu omogočata povezovanja različnih svetov v nove razsežnosti, različnih idej v nove zamisli, različnih pogledov v nove horizonte. Ustvarjalnost vpleta v vse pore življenja, z znanstvenim delom pa dokazuje pomen vodoravnega in navpičnega razmišljanja.
Mojca Randl je samostojno pot v marketingu in oglaševanju pričela že leta 1988 in do danes s sodelavci razvila skupino Formitas: Formitas BBDO, AMKomunikacije in Brand Business School. Temelji njenega razmišljanja in delovanja so vizionarstvo, liderstvo, dolgoročnost in timsko delo. Njen občutek za vodenje agencije in njena čustvena vključenost v projekte je njeni agenciji dala enega prvih kanskih finalistov iz Slovenije, celostno grafično podobo korporacije Petrol in njenih bencinskih servisov, Electroluxov Rock Otočec, Fructalove Frutabele 'za pojest' in nenazadnje projekt Štartaj, Slovenija! Bila je prva direktorica festivala Zlati boben (1993 in 1994). Na njenem zeljniku je zrasla ideja o prvem medijskem poolu v Sloveniji (Media Pool, 1997). Bila je močan člen ekipe, ki je zgradila in vodila Sempl (1998 – 2007). Sodelovala je pri iniciativah za formiranje SOZ-a in kasneje njegovega Častnega razsodišča. |
18. 6. 2022 ob 19:00
|
mag. Nastja Mulej
Provociranje, kot namiguje že poimenovanje, je eno bolj radikalnih de Bonovih orodij. Uporabimo ga lahko, da presekamo naše vzorce razmišljanja. Provociranje vključuje proces razmišljanja, ki ga imenujemo Provokativna Operacija (znana tudi kot 'PO'), kot tudi ideje, ki so nastale iz PO. PO je izvlečen iz besed, kot so hipoteza, po možnosti, predpostavka, ki nas vabijo, da razmišljamo, kaj se bo zgodilo. Ker so Provokacije neudobne in neizvedljive, nanje gledamo kot na začetno, odskočno točko in se pomaknemo stran od njih, dokler se ne spomnimo nove, izvedljive ideje.
Vprašanja, na katera bo odgovorila:
Mag. Nastja Mulej je goreča evangelistka kreativnosti kot temeljne kompetence 21. stoletja. Ekonomistka, sociologinja in komunikologinja že 20 let spodbuja ljudi, da razmišljajo. Najprej kot vodja oddelka za nove ideje pri mednarodni agenciji New moment, potem pa samostojno kot edina licencirana trenerka de Bonovih orodij razmišljanja na področju nekdanje Jugoslavije (Šest klobukov – za vodenje ljudi, sestankov in projektov, Lateralno razmišljanje – za generiranje svežih idej, Enostavnost – lateralna orodja v boju z vsakdanjo zapletenostjo, Moč zaznavanja – orodja za poslovno načrtovanje in odločanje in CoRT – program za poučevanje razmišljanja v šolah) ter licencirana trenerka Michaelidesovih metod 12 dejavnikov inoviranja ter I.D.E.A.S.
V prostem času snuje in soorganizira Cikel in Maratone s predavanji s področja pozitivne psihologije. |
25. 6. 2022 ob 19:00
|
dr. Nadya Zhexembayeva in Ina Kukovič Borovnik
Reinoviranje je pismenost 21. stoletja, zato ker hitrost in kompleksnost sprememb kaže, da se moramo mi ali naše organizacije spreminjati v povprečju vsaj vsake 3.5 leta. Reinoviranje je veščina in proces, ki je edinstven za vsakega posameznika in za vsako organizacijo. To je način razmišljanja, ki ga moramo obuditi in razviti, ker želimo ustvarjati celostne rešitve in organizacije, ki bodo omogočale razvoj in obstoj za več kot eno generacijo.
Del predavanja dr. Nadye Zhexembayeve poteka v angleškem jeziku. Vprašanja, na katera bosta odgovorili:
Dr. Nadya Zhexembayeva je skozi svoje akademsko in poslovno delo dobila ime – »guru reinoviranja« (Venture magazine) ali »kraljica reinoviranje« (TEDxNavasink). Je lastnica svoje svetovalne agencije, predavateljica, govornica in avtorica mnogih knjig (Embedded Sustainability, Overfished Ocean Strategy, Titanic Syndrome), ki so vse usmerjene v razvoj in poglabljanje na temo reinoviranja. Ustanoviteljica Akademije za Reinoviranje.
Ina Kukovič Borovnik, MBA in diplomirana pravnica, s svetovalno-podjetniškimi izkušnjami na Kitajskem in Evropi (strateški trajnostni razvoj podjetij in produktov ter razvoj kadrov). Svojo pot je nadaljevala v politiki in po nekaj letih kariero reinovirala s študijem MBA-ja, ter izobraževanjem za učiteljico joge. Je ustanoviteljica ne-svetovalnega podjetja BELAVODA in prvi certificirani coach za reinoviranje na svetu – po pristopu Chief Reinvention Officer. |